۷ پاسخ

والا تیروئد خیلی دلستان داره میگن شبش سکس نداشته باشی که دچار هیجانات نشی،دعوا صدای بلند ناراحتی حرص و جوش نکرده باشی ،ناشتا هم باشی بهتره

نباید چیز بخوری

اره ازمایشگاه به من گفت برا ازمایش،تیرویید نباید حتی قرصشم خورد

بله

اره

بله...

ن نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری