خانما کسی میدونه آزمایش کشت ادرار و تیروئید باید ناشتا باشیم یانه؟

۶ پاسخ

بله ناشتا.

تیرویید باید ناشتاباشی ولی کشت ادرارنیازی نیس

باید ناشتا باشی برای من ک اینطور بود دکتر بهم گفته بود

ن نیازی نیست ناشتا باشی

آره عزیزم

ن نیاز نیس من کشت ادرار و تیروئید بدون ناشتایی دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری