سلام خانما برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم؟

۸ پاسخ

بله عزیز

من از ده سالگی تیرویید دارم متاسفانه و تمام دکترایی ک تحت نظرشون بودم نظرشون ناشتا بودن هست

اگر فقط تیرویید و مورد دیگه ای بررسی نمیشه نیازی نیست ناشتا باشی
من چند ساله تیرویید دارم و هر جوره ازمایش دادم

برای اینکه دقیق در بیاد ناشتا باشی بهتره

نه عزیزم
اگ فقط تیروئید نیازی نیس
من نزدیک 18 ساله تیروئید دارم

نه نیازی نیست ناشتا باشی من عصری رفتم آزمایش دادم

ناشتا باشی و صبح اول وقت آزمایش بدی دقیقتره

بله باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی