۹ پاسخ

من هر دو ماه دارم آزمایش تیروئید میدم و دکترم گفت نیازی به ناشتا بودن نیست

نه تیرویید واجب نیست ناشتا باشی ولی ناشتا باشی بهتره
قرصت هم سر ساعت هر روز بخور و قطع نکن

اگه همراه با قند باشه باید ناشتا باشی، اگه فقط تنها تیروئید داری نه عزیزم نیازی به ناشتایی نداری، فقط قبلش قرص تیروئید نخور

بله. من نه ساله دارم آزمایش میدم. فقط قرص و آب می تونی بخوری

مرسی عزیزان

بله هم ناشتا هم اینکه حداقل دوساعت از خواب گذشته باشه

بله

بله عزبزم

اره حتما

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری