سلام باید ازمایش قند ناشتا باشیم خانما

۷ پاسخ

خوردن آب مشکل نداره

بله از ده ساعت قبلش نباید چیزی بخوری فقط اب

اره حداقل هشت ساعت

بله ۱۱ شب به بعد چیزی نخور

اره نیاز به ۱۰,۱۲ساعت ناشتایی داره

اره ۸ ساعت ناشتا

بله خواهر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد