برای آزمایش پودر قند باید ناشتا باشیم؟

۴ پاسخ

اره من امروز دادم از ساعت ۷ غروب دیروز چیزی نخورده بودم تا ۷ صب رفتم اول دوتا ۳ تا سرنگ خون گرفت بعد پودرو داد گفت برو بخور که من نمیدونستم همرو یهو خوردم فشارم بالا رفت سرگیجه گرفتمو بیحال شدم باید هر ۵ دیقه یذره بخوری حواست باشه
بعد که خوردی یک ساعت بعدش دوباره خون میگیرن بازم یک ساعت بعدش باز خون میگیرن یعنی تو ۳ مرحله از من خون گرفتن

اره عزیزم ۸ ساعت قبلش نباید چیزی جز آب بخوری

اره دیگه اولش قبل خوردنش باید یه خون بگیره قند ناشتات هست اون بعد. پودر رو میدن میخوری باید هر یک ساعت ازت خون بگیره یعنی ۳ بار میگیرن خون بعده اون پودر اون مدتم چیزی نباید بخوری استراحت کنی فقط

پودر قند چيه 😂😂😂😂 ازمايش گلوكز همون قند مون
بله بايد ناشتا باشين

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد