مامانا برای آزمایش قند چند ساعت باید ناشتا باشیم

۸ پاسخ

منم‌ دیگ‌از ساعت۹ چیزی‌ نمیخورم ک ساعت ۶ برم ازمایش چون ۳مرحله‌س اذیت میشم..اخه گفتن ۶ هستن

مال من سه مرحله بیشتر نبود

10 تا 12 ساعت

من 10ساعت

نرمال ۸ ساعته

۸ ساعت من ناشتابودم تا انجان بدم شد۹ساعت

بهترین حالت ۱۲ ساعته

بین ۹ تا ۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری