۵ پاسخ

کمترش ۸ تا ۱۰ ۱۱ ساعت

۸ ساعت من ناشتا بودم
بعدم انقد ک میگن پودر بدمزه است اصلا نبود من خیلی طعمشو دوست داشتم
اما نباید زیاد تحرک داشته باشی شاید شاید یکم حالت تهو بگیری

۸ساعت

حداقل ۸ساعت

از ۸ ساعت تا ۱۱ ساعت میتونی ناشتا باشی

سوال های مرتبط