خانما برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم؟

۵ پاسخ

نه نیازی نیست

نه نیاز به ناشتایی نیست فقط قرص لوتیروکسین اون روزتو نخور.

اگه قرص تیروئیدم میخوری ، باید بخوری و بری ازمایش

دکتر که به من گفت ناشتا باشی یا نباشی مهم نیست فقط باید صبح گرفته بشه بعدازظهر اینا دقیق نیست

بله حتما باید ناشتا باشید

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری