۴ پاسخ

سلام عزیزم من ۵ ساله تیرویید دارم همیشه ازمایش میدم اصلا ناشتایی نمیخواد
فقط همون روز قرص تیروییدتو نخور همین

منم میخواستم آزمایش تیرویید بدم دکتر گفت نیازی به ناشتایی نیست
عصر از مطب دکتر اومدم بیرون رفتم آزمایش دادم

سلام
آره ولی دکتر من میگ قرصم بخورم و برم

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وپنجم بارداری