برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم ؟؟

۵ پاسخ

من از ازمایشگاه پرسیدم گفتن ناشتایی نمیخواد

بله باید ناشتا باشی.

من ۲ بار دادم . ناشتا بودم ۸ تا ۱۰ ساعت ولی دکترم گفت قرصتو بخور عیب نداره . الانم خداشکر کنترل شده و نرماله . ولی تا آخر بار داری باید داروم بخورم

بهتره ولی تیرویید ناشتا نمیخواد من بعد از ظهرم ازمایش دادم

بله باید ناشتا باشید

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی