برا ازمایش تیروئید باید ناشتا باشم؟؟

۱۱ پاسخ

اره دکتر من میگه باید ناشتا بود جوابش درست تره

نه لازم نیس

نه ناشتایی نداره

حتما باید ناشتا باشی

بهتره باشی من همیشه ناشتا ازمایش و میدم

نه من میدم ناشتا نمیخاد

اونروز ک میخاین برین براازمایش باید قرص تیرویید نخورین برین برا آزمایش

نه ناشتایی نیاز نیست

باشی بهتره

مشکل تیرویید دارین؟

نه.

سوال های مرتبط

مامان جوجه کچولو مامان جوجه کچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی