سلام مامانا ازمایش تیروئید باید ناشتا باشم؟

۴ پاسخ

بله .ناشتا بایدباشید

منم هر ماه آزمایش میدم دکترم گفته نیاز نیس ناشتا باشی قرصتم بخور برو همین امروز صبح آزمایش دادم

ازمایش تیرویید ناشتایی نداره ولی اگر ازمایش قبلی ناشتا بوده بهتره اینم ناشتا باشه

نه.

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی