سلام مامانا برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم

۱۲ پاسخ

من 6 سالی هست تحت نظر فوق تخصص تیروئیدم. و هر چند ماه برام ازمایش مینویسه. هیچوقت نگفته ناشتا باش. ولی اینچا دیدم بعضیا گفتن باید ناشتا باشی. خلاصه نمیدونم🤔

مرسی عزیزم

سلام مامانا سونوگرافی آخر شما چند هفته رفتین وآیا نوع زایمانتون همونی بود که توی سونوگفتن

الزامی نداره ولی باشی میگن بهتره من خیلی وقتا ناشتا نیستم

منم ۳بود آزمایش قبلی ی دکتر بهم داد قرص میخوردم خیلی لاغر شدم بچم هم اصلا وزن اضاف نمی‌کرد دکتر گفت ۳نیازی نبوده باید نمیخوردی ی بار دیگه آزمایش بده بیین چند هست

منکه دکترم گفت لازم به ناشتا بودن نیست

نه نیاز نیست من سری قبل عصر رفتم آزمایش دادم

والا من هر ماه ازمایش تیروئید میدم چون بالاس قرص هم میخورم ولی بازم دکترم هر ماه میگه باید انجام بدی و من بهترین ازمایشگاه شهرمون رو میرم و عصری میرم همیشه

مرسی عزیزم

بله عزیزم باید ناشتا باشی

بله عزیزم

سلام آره باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی