من چند ساله تیروئید دارم همینکارو کردم
باید ناشتا باشی حالت معمول مثلا شب که چیز خوردی دیگه نخورده باشی تا صبحش بری ازمایش
ولی فقط قرص تیروئیدتو با یکم آب باید بخوری
ناشتایی نمیدونم ولی دوساعت بعداز بیدارشدن باید انجام بشه
ناشتایی نمخواد
فک کنم نیاز ب ناشتایی نداره آزمایش تیروئید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.