۳ پاسخ

8 ساعت باید ناشتا باشی

بمن گفتن بهترینش ۱۲ ساعته اما ۸ ساعتم کافیه من خیلی سختمه ۱۲ ساعت میخوام همون ۸ ساعت ناشتا باشم البته من از ازمایشگاه با توجه ب نسخه م سوال کردم چون ازمایشای دگ هم دکتر نوشته فقط قند نیست

تانه شب شام بخورین بعدش هیچ

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری