از ساعت 9به بعد هیچی نخور بجز اب
من ۱۲ساعت ناشتا بودم
دیگه چیزی نخوردم تا فردا صبحش که آزمایش دادم آزمایشم 4مرحله ای بود
بله عزیزم
شام هم ساعت8شب سبک خوردم
بله ۸تا۱۲ ساعت ناشتایی لازمه واینکه اصلا نترس هرکی میگه خیلی بدمزه است و فلان چون گرسنه ای میخوری هیچی نمیفهمی
بله
بله من دکترم گفته بود10تا 12ساعت ناشتایی
بله ناشتاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.