سلام مامانا
برای آزمایش گلوکز باید ناشتا باشیم؟

۹ پاسخ

از ساعت 9به بعد هیچی نخور بجز اب

من ۱۲ساعت ناشتا بودم

دیگه چیزی نخوردم تا فردا صبحش که آزمایش دادم آزمایشم 4مرحله ای بود

بله عزیزم

شام هم ساعت8شب سبک خوردم

بله ۸تا۱۲ ساعت ناشتایی لازمه واینکه اصلا نترس هرکی میگه خیلی بدمزه است و فلان چون گرسنه ای میخوری هیچی نمیفهمی

بله

بله من دکترم گفته بود10تا 12ساعت ناشتایی

بله ناشتاس

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری