مامانا برای ازمایش گلوکز باید ناشتا باشیم؟

۵ پاسخ

بله هشت تا ده ساعت دوسه روز قبلشم نوشابه بستنی اینجور‌چیزا نخور ک‌ بالا نشون میده

بله ۸ ساعت

بله تا ۱۰ساعت باید ناشتا باشی

اره 8 تا 10 ساعت

بله از۱۲-۱۱ شب نباید چیزی خورده باشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری