مامانا برای ازمایش گلوکز باید ناشتا باشیم؟

۵ پاسخ

بله هشت تا ده ساعت دوسه روز قبلشم نوشابه بستنی اینجور‌چیزا نخور ک‌ بالا نشون میده

بله ۸ ساعت

بله تا ۱۰ساعت باید ناشتا باشی

اره 8 تا 10 ساعت

بله از۱۲-۱۱ شب نباید چیزی خورده باشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری