خانوما برای ازمایش گلوکز باید چن ساعت ناشتا باشیم؟؟

۷ پاسخ

۸الی ۱۲

بین چند هفته و چند هفته باید آزمایش گلوکز بریم بدیم؟؟؟؟

هشت تا دوازده

من از ۱۲ شب ناشتا بودم تا ۸ صب ک رفتم اونجا هم تا ۱۱ طول کشید

بین ۸ تا ۱۲ ساعت عزیزم بهترین تایمش ۱۰ ساعت

۸ تا ۱۲

فکر کنم ۸ یا ۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری