۸ پاسخ

من نمیتونم غذا نخورم وای🥲۸ ساعت طاقت نمیارم

من شب ساعت 7شام سبک خوردم
دیگ هیچی نخوردم تا فردا 7صبح
بعد آزمایش خون دادم
هر یک ساعت ب یک ساعت رفتم آزمایش خون دادم تقریبا تا ظهر ناشتا بودم بدون هیچ ابمیوه یا غذایی ناشتا .ناشتا فقط خون میدادم

وااااای منم فردا ازمایش قند دارم دلم میخواد زودی تموم بشه فردا چون از الان از فردا متنفر شدم🤣

سعی کن حتما ۱۰ ساعت ناشتا باشی

سلام عزیزم ۸ تا ۱۲ ساعت ناشتا باش آب هیچ اشکالی نداره، من از دو سه روز قبلش هم مواد قندی رو کنترل کردم نخوردم، روز قبلش هم حتی خرما، هندونه اینایی که قند طبیعی ولی زیادی دارن نخوردم آزمایش خراب نشه

بستگی به مدل آزمایشت داره ک دکتر واست مینویسه
واسه من ۴ مرحله ۱۰ ساعت ناشنا
منم فردا آزمایش دارم🥲

8یا10

۸ ساعت

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد