خانوما آزمایش گلوکز چندساعت باید ناشتا باشم؟

۶ پاسخ

من ۱۲ساعت ناشتا بودم

هشت ساعت خوبه

۸تا۱۰ ساعت

از ۱۲ شب چیزی نخور ۸ صب اولین ازمایشتو بده

۸ ساعت اوکیه

8 ساعت تا 12 ساعت

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری