به من گفت ناشتایی بیشتر از 10ساعت نشه
دکتر من گفت ۸ساعت کافیه
از 8ساعت قبل
8/10ساعت سعی کن اگه ادم بد ویاری هست شب قبل داروتو بخور که بالا نیاری اگه نه اوکیه
صبح زود برو
من ساعت ۷:۳۰ اولین نمونمو دادم دیگه تا ۹:۳۰ بقیشم تموم شد وقت صبحانه خونه بودم گرسنگی اذیتم نکرد
۱۲ شب ب بعد دیگ چیزی نخور تا صبح ک میری
هشت ساعت خوبه
۸تا ۱۰ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.