فردا ازمایش گلوکز دارم چندساعت باید ناشتا باشم

۸ پاسخ

به من گفت ناشتایی بیشتر از 10ساعت نشه

دکتر من گفت ۸ساعت کافیه

از 8ساعت قبل

8/10ساعت سعی کن اگه ادم بد ویاری هست شب قبل داروتو بخور که بالا نیاری اگه نه اوکیه

صبح زود برو
من ساعت ۷:۳۰ اولین نمونمو دادم دیگه تا ۹:۳۰ بقیشم تموم شد وقت صبحانه خونه بودم گرسنگی اذیتم نکرد

۱۲ شب ب بعد دیگ چیزی نخور تا صبح ک میری

هشت ساعت خوبه

۸تا ۱۰ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرداد مامان مهرداد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترام💝 مامان دخترام💝 هفته بیست‌وهفتم بارداری