فردا ازمایش گلوکز دارم. چند ساعت باید ناشتا باشم؟

۳ پاسخ

۸ الی ۱۰

۸_۱۰ ساعت ناشتایی کافیه
از ۱۱ شب دیگه چیزی جز آب نخور
فردا صبح ۷ونیم تا ۸ هم اولین مرحله رو انجام بده

۸تا ۱۰ بیشتر تهوع میگیری

سوال های مرتبط

مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری