مامانا فردا آزمایش گلوکز دارم باید ناشتا باشم درسته؟

۷ پاسخ

باید حداقل ۸ساعت ناشتا باشی

۱۰ ساعت ناشتا باشی خیلی بهتره

اره گلم

اره ناشتا باش ۸ ساعت صبح منکه ۷ صبح رفتم

بلههههه

آره ۸ ساعت صبح خیلی زود برو

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرداد مامان مهرداد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری