آزمایش گلوکز چجوریه خانوما؟
ناشتا باید باشم

۲ پاسخ

باید از ۸ ساعت قبل ناشتا باشید و بیشتر از ۱۰ ساعت هم فک کنم نباید ناشتا باشید
بین ازمایشات هم نمیتونید چیزی بخورید اب یکم مشکلی نداره ولی زیادش باعث حال تهوع میشه
فاصله ازمایشات ۱ ساعت هست

بله سه تا خون میگیرن و ادرار

سوال های مرتبط

مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرداد مامان مهرداد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترام💝 مامان دخترام💝 هفته بیست‌وهفتم بارداری