۱۳ پاسخ

هزینش چقدر میشه ؟

10ساعت ناشتایی

۸ تا ۱۲ ساعت

اره از 12شب هم نباید چیزی بخوری تا روز بعد که اول صب آزمایش میدی

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

من هشت ساعت ناشتا بودم

من از ده شب چیزی نخوردم

اها ممنون عزیزم

من ۱۰_۱۱ ساعت ناشتا بودم ولی فکر کنم ۸ تا ۱۲ ساعت توصیه میشه میانگین همون ۱۰ ساعت میشه

از 12 شب دیگه هیچی نخور

از ساعت ۱۰ شب تا صبح ۷

۸ ساعت

چند هفته باید بریم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری