۹ پاسخ

نه تییرویید ناشتایی نمیخاد

به من گفتن ناشتایی نیاز نداره
من ناشتا نبودم قرصمم خورده بودم

آره ناشتایی داره اما قرصت و باید بخوری

بله باید ناشتا باشی قرص تیروئید هم نخوری

گلم بعضی آزمایشگاه ها میگن لازم نیست ناشتایی بعضی تاکید میکنن ناشتا باشیم!!ولی در کل ناشتا باشیم دقتش بهتره

من ناشتا بودم

بله باید ناشتا باشی

آره جان

بله باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد