خانوما برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشم؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت ناشتا باشم
فردا یا پس فردا باید برم

بله. قرصت هم نخور اون روز.

نه من تقریبا هر ماه دارم آزمایش میدم ناشتایی نمیخواد فق گف اون روز قرص تیرویید نخور

اره ناشتا باشی بهتره روز قبلشم لبنیات و قرص آهن نخور

دکترم گفت اگ ناشتا باشی بهتره .
ولی غیر ناشتایی هم میگیرن

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری