برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشم یا مهم نیس؟؟

۹ پاسخ

نه فقط ازمایشا هورمونی باید‌ناشتا بود…من دو هفته پیش ازمایش دادم

من هفته پیش داشتم دکترم گفت نمیخواد ناشتا باشم
تازه گفت صبحشم قرصمو بخورم برم آزمایش
کاش از دکترت میپرسیدی

باید ناشتا باشی من چند روز پیش دادم

ناشتا

باید ناشتا باشی
من رفتم صبحونه خورده بودم قبول نکرد گفت باید ناشتا باشی

ن فرقی نداره

عزیزم باید ناشتا باشی

بله باید ناشتا باشی

فرق نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری