بله ناشتا باشید من هر ماه آزمایش میدم
ازمایشگاه میگه نیاز نیس ولی دکترم گفت ناشتا باشی خیلی بهتره
دکتر من گفت همین که سه چهار ساعت از غذای قبلیت گذشته باشه کافیه
تیروئید ربطی به ناشتا نداره
بله عزیزم تیروئید حتما باید ناشتا باشید
نه عزیزم تیرویید نیازی به ناشتایی نداره اگه قرص مرتبط برای تیرویید میخورید اونو بعد خونگیری بخورید
و قبل ساعت ۱۲ ظهر ازمایش بدید خون اول روز لازم
بله باید ناشتا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.