واسه ازمایش تیروئید و قند باید ناشتا باشم ؟

۶ پاسخ

آره بایدناشتاباشین

بله ناشتایی میخواد

بین ۱۰تا ۱۲ ساعت باید ناشتا باشید

بله

بله ناشتا باشی

بله.۱۰الی۱۲ساعت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی