برا آزمایش کم خونی باید ناشتا باشم ؟؟

۲ پاسخ

اره باید ناشتا بود

اگر فقط خون تنها باشه تیروئید و قند نباشه ن نمی‌خواد ناشتا باشی ولی اگر قند و تیروئید برات نوشته ناشتا باش

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی