مامانا یرای ازمایش کم خونی باید ناشتا باشم؟؟

۳ پاسخ

نه فقط گلوکز ناشتا میخاد
با چربی

من ازمایشگاه پرسیدم گفت اگ ناشتا باشی بهتره

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کچولو مامان جوجه کچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد