خانما برا ازمایش کم خونی باید ناشتا بود ؟

۳ پاسخ

بله باید ناشتا بود

کلا ازمایش های خون ناشتاست

من آزمایش دادم‌ناشتا بودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کچولو مامان جوجه کچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی