یه سؤال برای آزمایش تیروئید باید ناشتا بود؟

۹ پاسخ

برای آزمایش تیرویید نباید قبل ازمایش قرص تیرویید رو بخوری به خاطر همین بعدش قرص رو باید خورد و نیم ساعت بعدش صبحانه

بله ‌۱۲ساعت ناشتایی داره

نه من هردوماه آزمایش میدم چون تیروئید دارم ولی ناشتا لازم نیست

میگن اشکال نداره ولی اگرناشتاباشی دقیق ترهست

نه تیروئید ناشتایی نمیخواد

بله باید ناشتا باشی. قرصتم بعد آزمایش خون بخور

بله ناشتا

بله گلم باید ناشتا باشی

بله عزیزم باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی