برای آزمایش تیرویید نباید قبل ازمایش قرص تیرویید رو بخوری به خاطر همین بعدش قرص رو باید خورد و نیم ساعت بعدش صبحانه
بله ۱۲ساعت ناشتایی داره
نه من هردوماه آزمایش میدم چون تیروئید دارم ولی ناشتا لازم نیست
میگن اشکال نداره ولی اگرناشتاباشی دقیق ترهست
نه تیروئید ناشتایی نمیخواد
بله باید ناشتا باشی. قرصتم بعد آزمایش خون بخور
بله ناشتا
بله گلم باید ناشتا باشی
بله عزیزم باید ناشتا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.