۷ پاسخ

بله باید ناشتا باشی
و ۲الی ۳ ساعت هم اززمانی که از خواب بیدار شدی باید بگذره
مثلا اگه ۷ بیدار شدی ۹ تا ۱۰ میتونی آزمایش بدی
من که هر دو سه ماه برا تیروئیدم میرم آزمایش اینطوریه و موقع پذیرش هم ازم‌میپرسه که چه ساعتی بیدار شدی

اره حداقلش ۴ساعت ناشتایی

اره گلم اب هم نخور

نه نیاز به ناشتایی ندارد تیرویید

بله عزیزم

اره
هشت ساعت ناشتا

سلام عزیزم بله

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری