۵ پاسخ

نه نيازي به ناشتا بودن نيست من هرماه بدون اينكه ناشتا باشم ازمايش ميدم

چون خودمم تیروئید دارم هرماه آزمایش میدم

آره فداتشم ناشتایی

آره ناشتا باشی بهتره

آره من خودم چون تیروئید دارم هر دو ماه باید برم کنترل و آزمایش بدم حالا بستگی به دکترت داره واسه من گفت قرص و بخور برو آزمایش بده بازم سوال کن از دکترت

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری