آزمایش تیروئید ناشتا باید باشیم؟

۱۰ پاسخ

آره عزیزم باید ناشتا باشی

والا باید ناشتا باشی
حداقل هشت ساعت
فقطم آب میتونی بخوری

بله ناشتا بهتره

من دیروز رفتم ازمایش تیروئید دادم گفت باید ناشتا باشی

از آزمایشگاه بپرس

نه لازم نیست

بله عزیزم

نه نیاز نیست

بله تیروئید ناشا باشی

نه لازم نیس

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری