آزمایش تیروئید باید ناشتا باشی؟؟

۱۰ پاسخ

من ناشتا دادم بهتره

دکتر به من گف باید ناشتا باشی

بهتر که ناشتا باشه مخصوصا اگه سابقه تیروئید داشته باشی

نه ناشتای نداره

بله نا آشتا دقیق تره

ناشتا باشی بهتره عزیزم

نهههه احتیاجی نیس من چندباره دارم میرم و ربطی ب ناشنادنداره قرصمم میخورم تاره

بله ناشتا بایدباشی

نه نیاز به ناشتا نداره

اره صد درصد

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷𝑀𝒶𝒽𝓁𝒾𝓃 مامان 🩷𝑀𝒶𝒽𝓁𝒾𝓃 ۸ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته نوزدهم بارداری