خانما آزمایش تیروئید باید ناشتا باشم ؟؟؟

۵ پاسخ

اره ناشتا باش

سلام من هفته پیش رفتم گفتن که لازم نیست ناشتا باشی ساعت۳بعدازظهر آزمایش دادم

من تیرویید رو بدون ناشتایی گرفتم

اره حتي ابم نبايد بخوري

بله باید چیزی نخوری قرصتم نخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری