۷ پاسخ

اگه قرصشم میخوری نباید بخوری قبل ازمایش

آره باید ناشتا باشی

عزیزم باااید ناشتا باشی جوابت خیلی دقیقتر درمیاد..نمیدونم فاز اینا چیه اومدن نوشتن نیازی نیس ب ناشتاییی

اره باید ناشتا باشی

ناشتا باشی بهتره یه چیزی بخور صبح دیرتر برو آزمایشگاه

تیرویید ناشتا نمیخاد ولی چکاب باشه هشت ساعت بسه ناشنا

برای تیرویید لازم نیست ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی