سلام مامانا برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشم

۸ پاسخ

نه ناشتا واسه تیروئید مهم نیست

نه بابا نياز نيست هروقت بري ازت ميگيرن من هرماه دارم ازمايش ميدم هميشه هم عصر ميرم برا ازمايش

نیازی نیست ناشتا باشی

من زنگ زدم بهشون گفتن لارم ب ناشتایی نداره اصلا چرا اطلاعات غلط میدن اینجا یک عده

آره عزیزم

اره دکتر ب من گفت ناشتا باش وقرص تیروئید هم نخور

بله ناشتا باید باشید

آره باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان موچی🥺 مامان موچی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری