دخترا آزمایش تیروئید دارم،باید ناشتا باشم؟🧐

۹ پاسخ

نه لازم نیست

نه اگر فقط آزمایش تیروئید باشه ناشتا لازم نیست

دکتر ب من گفت آزمایش تیروئید ناشتایی لازم نداره حتی من شب رفتم آزمایش دادم

نه لازم نیست

آره منم ناشتا دادم

آره عزیزم باید باشی من بار اول نبودم مشکوک شد بار دوم رفتم ناشتا بعد گفت نتیجه کامل رو

تیروئید تنهاست؟

بله...

بله

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اباالفضل کوچولو مامان اباالفضل کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری