سلام خانما واسه آزمایش تیروئید باید ناشتا باشم؟

۶ پاسخ

نه من دیروز دادم ناشتا نبودم

آره عزیزم

بله باید 8ساعت ناشتا باشی از ساع10ب بعد چیزی نخور ک صب بری ازمایش

آره چیزی نخوری خراب میشه

بله

سلام به من گفتن باید ناشتا باشی فک کنم اره

سوال های مرتبط

مامان موچی🥺 مامان موچی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اباالفضل کوچولو مامان اباالفضل کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری