۶ پاسخ

آره ناشتا قرصتم نخور تا نتیجه واقعی ببینی

برای آزمایش تیرویید باید خواب کافی داشته باشی
صبحم که بیدار شدی چیزی نخوری و فاصله بیداریت تا نمونه گیری ۲ ساعت فاصله باشه
اگر آمادگیشو نداری بذار واسه یه روز دیگه

همیشه برعکسه شب هایه دیگ ادم چیزی نخوره به بندش. نیست ولی خدانکنه که به ادم بگن چیزی نخور ادم مثله چی گشنش میشه😂😂🤣

از این طرف دیر غذا خوردی از اون طرف دیرتر بیدار شو ک بری ازمایش ک ساعت بیشتری گذشته باشه

خیلی از شب ناشتا بودن هم مهم نیست فقط از ساعتی ک آخرین وعده رو میخوری ی چندساعت بگذره صبحم قرص و صبحانه نخور تا بری آزمایش بدی

آب بخور یکم سعی کن بخوابی

سوال های مرتبط

مامان موچی🥺 مامان موچی🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اباالفضل کوچولو مامان اباالفضل کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته یازدهم بارداری