دخترا برای آزمایش تیروئید ناشتا باشم یا نه ؟

۵ پاسخ

بله عزیزم

بله عزیزم ناشتا باید باشید ، برای آزمایش ناشتاهم باید ۸الی۱۰ساعت ناشتا باشید

آره عزیزم باید ۸ ساعت ناشتا باشید

بله و قرصتو هم نباید بخوری

ناشتا

سوال های مرتبط

مامان موچی🥺 مامان موچی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان اباالفضل کوچولو مامان اباالفضل کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری