فردا صبح آزمایش دارم،باید ۱۲ ساعت ناشتا باشم،گشنم شده 🤦‍♀️😰😓

۵ پاسخ

من همیشه بعد از ازمایش دو سه روز سردردم بس که گرسنه میشم یه سرنگ خون میگیرن من باید ۱۰ روز جبرانش کنم😄

من ی سری نتونستم ساعت یک شب افطار کردم ازمایش رو انداختم روز بعد🤣🤣

بهتره بخوابی زودتر
تا کمتر اذیت شی
من خودم به شدت شبا ضعف میکنم
استرس اون ازمایش هارو دارم

نه عزیزم 8 الی 10 ساعت معمولا همون 8 ساعت همه میرن. 12 ساعت که افت قند آدم میگیره

دقیقا همینش مسخره بازیه
منم آزمایش قند دوباره دکتر نوشته
حالا میگن از ساعت هشت شب به بعد چیزی نخور مگه میشه گشنه میشه آدم

سوال های مرتبط