خانوما واسه آزمایش تیروئید باید ناشتا بود؟

۴ پاسخ

میگما منم صبح میخام انجام بدم قرصشو بعد کی بخورم

من ازمایشگاه گفت اشکال نداره

نه عزیزم من هر سه هفته دارم آز تیرویید میدم ناشتا نمیخواد

اره ناشتا

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی