خانوما برای ازمایش تیروئید حتما باید ناشتا بود؟

۵ پاسخ

نه فرقی نداره
ولی میگن ناشتا باشی بهتر نشون میده

مشکلی نداره ناشتا هم نباشی...ولی اگر ناشتا باشی و ازمایشو بدی بهتره

نه عزیزم اشکالی نداره

نه ربطی نداره

بله.

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷𝑀𝒶𝒽𝓁𝒾𝓃 مامان 🩷𝑀𝒶𝒽𝓁𝒾𝓃 ۸ ماهگی
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری