آزمایش تیروئید حتما باید اول صبح باشه و ناشتا؟

۱۱ پاسخ

عزیزم باید حتما ناشتا باشی و صبح زود بری آزمایش تیروئید رو بدی.

اره باید حتما ناشتا باشی

اره

هم باید ناشتا باشی هم قرص تیروئید رو قبل آزمایش نخوری

دکترم به من گفت اگه ناشتا باشی بهتره ازمایشگاه هم گفت اندازه یه صبحانه نخوردن ناشتا باش منم از هفت‌صبح ناشتا موندم تا ۱۱ ظهر ازمایش دادم توان ناشتا بودنم همینقدر بود😅😅

من چون تمام ازمایشاتمو صبح و ناشتا دادم برای اینکه جواب دقیق باشه همیشه همین مدل میدم وگرنه تیرویید ناشتایی نمی‌خواد هر زمانم بخوای میشه انجام بدی پس اگر مثلا همیشه یجور دادی سعی کن از اون به بعد هم همون مدل بری جلو فقط من شنیدم میگن قرص رو اونروز که آزمایش داری نخور

اره باید ناشتا باشه من توی ازمایش های اولیه که تیرویید بود گفت حتما ناشتا

تیروئید حتما باید ناشتا باشی من ۲ ساله تیروئید دارم.
قبل ساعت ۹ هم باید حتما آزمایشی بدی از بیداری ۳ ساعت بگذره درست نشون نمیده . اول صبح برو حتما.

من همیشه ناشتا میدم و صبح زود

ن لازم نیست ناشتا باشی غذای چرب هم نخور قبلش

نه لازم نیست ناشتا باشه.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری